Dzień Własnego Biznesu w reklamie Makro Cash and Carry
Opublikowany: 21-07-2016
Sieć hurtowni Makro Cash and Carry Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową opartą na evencie Dzień Własnego Biznesu zaplanowanym na 11 października.
Opublikowany: 21-07-2016
Sieć hurtowni Makro Cash and Carry Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową opartą na evencie Dzień Własnego Biznesu zaplanowanym na 11 października.
Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, której bohaterami są niezależni przedsiębiorcy współpracujący z tą siecią. W reklamach pojawiają się też slogany typu „Nie pracujemy dla Makro. Pracujemy dla naszych klientów”
Kucharz Wojciech Harapkiewicz został ambasadorem trzech nowych marek sieci handlowej Makro - Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional.
Sieć sklepów Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową, której bohaterem jest znany m.in. z programu „Top Chef” kucharz Marcin Piotrowski. Akcję przygotowały firmy Riverwood, MGA, Starcom i Performance Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc