Dzień dziecka z telewizją N
Opublikowany: 23-05-2011
Reklama promująca ofertę kanałów dziecięcych telewizji N
Opublikowany: 23-05-2011
Reklama promująca ofertę kanałów dziecięcych telewizji N
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka z okazji Dnia Kobiet. W spotach występują pracowniczki firmy, które opowiadają o swoich dzieciach i doświadczeniach związanych z macierzyństwem.
Nowe reklamy piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec) pokazują, jak młodzi imprezowicze w kreatywny sposób radzą sobie w różnych sytuacjach. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Opus Film, MediaVest i Roots PR.
Jesienią TLC pokaże także nowy program „Co mi dolega?”, w którym lekarze i specjaliści zmierzą się z niecodziennymi przypadkami medycznymi. Premierowy odcinek stacja wyemituje w poniedziałek 23 października o 22.30.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc