Dwurzędowy jęczmień w kampanii Kasztelana
Opublikowany: 11-06-2018
11 czerwca marka Kasztelan zaprezentuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Ręczymy za każdą butelkę”. Kolejny, trzeci spot skupia się na innym składniku – dwurzędowym jęczmieniu.
Opublikowany: 11-06-2018
11 czerwca marka Kasztelan zaprezentuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Ręczymy za każdą butelkę”. Kolejny, trzeci spot skupia się na innym składniku – dwurzędowym jęczmieniu.
„Racz Waść Wpaść” to hasło znane z dotychczasowych kampanii reklamowych marki Kasztelan. Teraz Kasztelan – bohater marki, zaprasza, by "w jego towarzystwie wpaść na grilla". Działania promocyjne ruszyły z końcem kwietnia.
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Kasztelan, Ręczymy za każdą butelkę”, akcentująca lokalny wymiar marki.
Marka Kasztelan rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kasztelan, z natury na grilla”. W telewizji i kanałach VOD pojawi się nowy spot, na tablicach OOH zawisły już billboardy. Kampanii towarzyszyć będą także działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc