DWUDZIESTOLECIE MIĘDZYWOJENNE
Opublikowany: 13-02-2013
W czwartek - 14 lutego 2013 roku - do sprzedaży trafi "Dwudziestolecie Międzywojenne" - nowa seria książek przygotowana przez Edipresse Polska wspólnie z wydawnictwem Bellona.
Opublikowany: 13-02-2013
W czwartek - 14 lutego 2013 roku - do sprzedaży trafi "Dwudziestolecie Międzywojenne" - nowa seria książek przygotowana przez Edipresse Polska wspólnie z wydawnictwem Bellona.
Dawid Podsiadło, Kortez i Krzysztof Zalewski w spocie w stylu reklam piwa Żywiec promującym tegoroczną trasę Męskie Granie
Lotnisko Poznań-Ławica notuje rekordowo duże spadki liczby pasażerów. W maju i czerwcu port lotniczy obsłużył 25 proc. osób mniej niż w tych samych miesiącach ubiegłego roku, a w całym półroczu lotnisko straciło 22 proc. podróżnych. W lipcu spadek był nieco mniejszy i wyniósł 16 proc. Rejsy z Poznania tną zarówno linie tradycyjne, jak i niskokosztowe.
W telewizji od początku stycznia trwa kampania reklamowa wprowadzonych właśnie do sprzedaży przez Inco-Veritas tabletek do zmywarek Ludwik. Akcję przygotowały Mather Communications i ZenithOptimedia Group.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc