Durex Eksperyment zachęca do udanego życia seksualnego
Opublikowany: 04-06-2013
Ruszył „Durex Eksperyment”, wizerunkowa kampania reklamowa marki Durex (Reckitt Benckiser). W Polsce za adaptację i realizacji akcji odpowiada agencja TBWA \ Tequila.
Opublikowany: 04-06-2013
Ruszył „Durex Eksperyment”, wizerunkowa kampania reklamowa marki Durex (Reckitt Benckiser). W Polsce za adaptację i realizacji akcji odpowiada agencja TBWA \ Tequila.
Spot kampanii reklamowej nowej linii prezerwatyw i żeli Durex Intense.
Reckitt Benckiser, producent prezerwatyw Durex, rozpoczął kampanię społeczną opartą na ich specjalnej serii (durex) Red. Celem jest pomoc dla mieszkańców Afryki zakażonych wirusem HIV i chorych na AIDS. Polskimi ambasadorami akcji są Karolina Gilon i Jakob Kosel.
Ruszyła kampania reklamująca prezerwatywy Durex (produkowane przez Reckitt Benckiser) z ikonkami emocji na opakowaniach. Za obsługę reklamową marki odpowiadają Isobar Poland Group i Zenith.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc