Dumb ways to die - spot
Opublikowany: 24-06-2013
Agencja: McCann Melbourne
Klient: metro w Melbourne
Produkt: bezpieczeństwo w metrze
Opublikowany: 24-06-2013
Agencja: McCann Melbourne
Klient: metro w Melbourne
Produkt: bezpieczeństwo w metrze
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Agencja marketingowa Cosmose reklamuje swoją ofertę podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions, wystawiając dwa kubiki z fałszywymi dolarami, z których jeden zostanie spalony, jako symbol nieefektywnych budżetów reklamowych.
Agencja: Starcom MediaVest Group (Chicago)
Klient: Allstate
Produkt: ubezpieczenia
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc