Dobry deal dla dobra - case study
Opublikowany: 09-10-2013
Akcja społeczna „Dobry deal dla dobra” zrealizowana przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt wspólnie z serwisem Groupon
Opublikowany: 09-10-2013
Akcja społeczna „Dobry deal dla dobra” zrealizowana przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt wspólnie z serwisem Groupon
Ruszyła kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku na projekt Stowarzyszenia Wiosna, organizatora akcji charytatywnej „Szlachetna paczka”. W kampanii występują Dorota Wellman, Anna Mucha i Szymon Majewski.
Fundacja Integracja rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą do zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. Akcję, pod hasłem „Nie chcę być strażakiem”, organizacja przygotowała wspólnie z firmami Walk Digital, Walk PR, Lucky Luciano, Sound Tropez, DI Factory i LocoMotiv.
Pod hasłem „#ZakopaneBezSmogu” ruszyła kampania zachęcająca władze samorządowe do przyjęcia uchwały antysmogowej. W akcję zaangażowały się znane osoby, m.in. dziennikarze Krzysztof Materna i Beata Sadowska, aktorka Magdalena Schejbal, piosenkarka Anna Rusowicz i kierowca rajdowy Rafał Sonik.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc