Digitalizacja kultury
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
W nowej digitalowej kampanii Samsung znany szef kuchni Michel Moran w krótkich filmach reklamuje piekarniki Dual Cook Flex
Aktorka Małgorzata Kożuchowska będzie bohaterką reklam firmy ubezpieczeniowej Aviva. Będzie promować przede wszystkim polisy na zdrowie i życie, a pierwsza kampania z jej udziałem zacznie się 6 kwietnia.
Ruszyła nowa wersja portalu internetowego stacji TVP World.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc