Digitalizacja kultury
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
W supermarketach Intermarché rusza wielkanocna promocja, w ramach której za naklejki zebrane za zakupy można otrzymać pluszowe zajączki Kicaczki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Handmade i Imperia Film.
Heyah Internet non stop - Rysiek i pająk
Ruszyła kampania reklamująca oferowane przez Gothaer ubezpieczenia domów i mieszkań oraz samochodów. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały firmy Nairobia, Papaya Films i Value Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc