Digitalizacja kultury
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Grupa Lotos zaczęła kampanię reklamową napojów energetycznych Dynamic oraz olejów Lotos Quazar Dynamic. Bohaterem reklam jest kierowca wyścigowy Robert Kubica
Dotowanie zielonej energetyki powinno zostać zakończone, gdy Polska osiągnie cele, do których zobowiązała się w ramach wspólnej polityki unijnej – zapowiada Andrzej Czerwiński, przewodniczący Parlamentarnego Zespołu ds. Energetyki. Dalsze wspieranie po osiągnięciu tego celu byłoby sprzeczne z zasadami wolnej konkurencji i narażałoby konsumentów na dodatkowe opłaty za prąd. – Od lat dopłacamy do energetyki węglowej – odpowiada Grzegorz Wiśniewski, ekspert ds. energetyki odnawialnej.
PKO BP Szymon Majewski jako rzecznik
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc