Digitalizacja kultury
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Ruszyła kampania reklamowa „Poradnika Domowego” i nowej wersji jego serwisu internetowego. Akcję przygotowała Agora wspólnie z firmami Starlink, BadiBadi i Studio Stage2.
Ruszyła kampania reklamowa szamponu i serum przeciw wypadaniu włosów Biotebal Men (produkowanych przez Polpharmę). W reklamach występuje himalaista Adam Bielecki.
Inwestycje w internetowe usługi finansowe oraz w e-commerce planuje w tym roku MCI Management. Jeden z największych polskich funduszy private equity przymierza się także do kupna firmy zajmującej się internetem rzeczy. W portfelu inwestycyjnym MCI Management ma się pojawiać coraz więcej firm o zasięgu paneuropejskim, a nawet globalnym.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc