Digitalizacja kultury
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Samsung Electronics Polska zaczął kampanię swoich wybranych urządzeń przenośnych prowadzoną pod hasłem „Zostań legendą”. Bohaterką akcji, przygotowanej i realizowanej przez firmy Cheil Poland, Film Produkcja, Torches of Sport i Havas PR Warsaw, jest zawodniczka MMA Joanna Jędrzejczyk.
KGHM intensywnie pracuje nad zakończeniem budowy kopalni miedzi w północnym Chile. Projekt zakończy się zgodnie z planem, czyli w II kwartale 2014 roku – deklaruje Herbert Wirth, prezes koncernu. A to oznacza, że właśnie wtedy zostanie uruchomiona produkcja miedzi. Największa inwestycja KGHM ma nosić imię Ignacego Domeyko, na cześć znanego polskiego geologa.
Podpisane nawet kilkanaście lat temu umowy utrudniają wprowadzenie jednolitego e-myta na autostradach koncesyjnych. Jak mówi Lech Witecki, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, problem tkwi w tym, że umowy podpisywano jeszcze zanim system viaTOLL został zaplanowany. W Polsce jest około 466 km autostrad zarządzanych przez prywatne firmy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc