DecoMorreno - Zanurz się w przyjemności
Opublikowany: 11-02-2014
Billboard sponsorski marki DecoMorreno emitowany przed najpopularniejszymi wśród młodych kobiet programami telewizyjnymi.
Opublikowany: 11-02-2014
Billboard sponsorski marki DecoMorreno emitowany przed najpopularniejszymi wśród młodych kobiet programami telewizyjnymi.
W internecie zaczęła się kampania reklamowa kawy DecoMorreno My Coffee (produkowanej przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzona pod hasłem „Ciacho robi My Coffee”, przygotowały firmy Lemon Sky JWT, Lubię to, Grupa3 i Mindshare Polska.
Producenci mięsa chcą zahamować spadek spożycia wołowiny, zwiększając jego jakość. Ma ją zagwarantować nowy system certyfikacji. Po przystąpieniu do Unii Europejskiej zwiększony eksport wywindował ceny, ale za tym nie poszła wyższa jakość, więc Polacy z wołowiny zrezygnowali.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc