„Daj się zaskoczyć” w reklamie przyprawy Maggi
Opublikowany: 08-05-2018
Ruszyła kampania reklamowa przyprawy Maggi (produkowanej przez Nestlé Polska) realizowana pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. Bohaterkami reklam są kobiety.
Opublikowany: 08-05-2018
Ruszyła kampania reklamowa przyprawy Maggi (produkowanej przez Nestlé Polska) realizowana pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. Bohaterkami reklam są kobiety.
Ruszyła kampania reklamowa przyprawy Maggi (produkowanej przez Nestlé Polska) realizowana pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. Bohaterkami reklam są kobiety.
Pod hasłem „Daj się zaskoczyć” zaczęła się kampania reklamowa przypraw Maggi (produkowanych przez Nestlé Polska). Reklamy mają podkreślać różnorodne zastosowanie kulinarne tych produktów.
Pod hasłem „Daj się zaskoczyć” zaczęła się kampania reklamowa przypraw Magii (produkowanych przez Nestlé Polska). Reklamy mają podkreślać różnorodne zastosowanie kulinarne tych produktów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc