„Czytaj tak, jak chcesz" - reklama Storytel Polska
Opublikowany: 06-06-2018
Nowa kampania reklamowa Storytel Polska wystartowała z początkiem czerwca. Serwis streamingujący audiobooki promuje się hasłem „Czytaj tak, jak chcesz".
Opublikowany: 06-06-2018
Nowa kampania reklamowa Storytel Polska wystartowała z początkiem czerwca. Serwis streamingujący audiobooki promuje się hasłem „Czytaj tak, jak chcesz".
PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamową wspierającą ofertę promocyjną pożyczki gotówkowej Mini Ratka. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.
Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu randkowego Sympatia.pl (należącego do Grupy Onet-RAS Polska). Bohaterami akcji, prowadzonej pod hasłem „Daj się poznać”, są pary, które poznały się za pośrednictwem tej witryny.
Gospodyni programu „Kuchenne rewolucje” otwiera kolejną restaurację. Tym razem stawia na Gdynię, gdzie jej zdaniem wciąż brakuje dobrych lokali rybnych. W jej nowej restauracji, tworzonej na wzór tego rodzaju lokali w Hiszpanii i Portugalii, serwowane mają być najlepsze polskie ryby oraz owoce morza z hiszpańskiej Galicji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc