„Czytaj tak, jak chcesz" - reklama Storytel Polska
Opublikowany: 06-06-2018
Nowa kampania reklamowa Storytel Polska wystartowała z początkiem czerwca. Serwis streamingujący audiobooki promuje się hasłem „Czytaj tak, jak chcesz".
Opublikowany: 06-06-2018
Nowa kampania reklamowa Storytel Polska wystartowała z początkiem czerwca. Serwis streamingujący audiobooki promuje się hasłem „Czytaj tak, jak chcesz".
Coraz więcej Polaków oszczędza. Rosną także odkładane przez nich kwoty. Zwykle oszczędzamy na wypadek nieprzewidzianych wydatków i zdarzeń. Motywująco na Polaków podziałały też przepisy dotyczące kredytów hipotecznych, które zakładają, że począwszy od tego roku każdy kredytobiorca będzie musiał zgromadzić 5-procentowy wkład własny.
Sieć telekomunikacyjna Plus zaczęła kolejną odsłonę kampanii reklamującej promocję „Testuj LTE za 9 zł”. Tym razem przekonuje, że w Warszawie świadczony przez nią internet mobilny jest trzy razy szybszy niż w Play. Kampanię przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.
Choć ciepła zima sprzyja kontynuowaniu rozpoczętych inwestycji, na budowach będzie mniej pracy na wiosnę. Przede wszystkim dlatego, że żaden inwestor ani wykonawca nie zaplanował w swoim harmonogramie zimowych robót. Co więcej, anomalie pogodowe mogą oznaczać dla branży budowlanej dodatkowe koszty i komplikacje administracyjne związane ze zmianami w harmonogramach inwestycji oraz w organizacji pracy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc