Czemu czekać, aż jest za późno?
Opublikowany: 02-07-2013
Agencja: Ogilvy & Mather Amsterdam
Klient: firma Dela oferująca polisę pogrzebową
Produkt: kampania wizerunkowa Dela
Opublikowany: 02-07-2013
Agencja: Ogilvy & Mather Amsterdam
Klient: firma Dela oferująca polisę pogrzebową
Produkt: kampania wizerunkowa Dela
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Agencja marketingowa Cosmose reklamuje swoją ofertę podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions, wystawiając dwa kubiki z fałszywymi dolarami, z których jeden zostanie spalony, jako symbol nieefektywnych budżetów reklamowych.
Agencja: Starcom MediaVest Group (Chicago)
Klient: Allstate
Produkt: ubezpieczenia
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc