"Czarna księga siania nienawiści" w "Gazecie Wyborczej"
Opublikowany: 15-09-2019
Spot dodatku "Czarna księga siania nienawiści", który ukaże się z "Gazetą Wyborczą" w środę 18 września.
Opublikowany: 15-09-2019
Spot dodatku "Czarna księga siania nienawiści", który ukaże się z "Gazetą Wyborczą" w środę 18 września.
1 czerwca rusza wizerunkowa kampania reklamowa „Gazety Wyborczej” (Agora) pod hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza”. Akcja jest związana z jubileuszem 30-lecia istnienia dziennika.
Spot reklamujący wydanie "Gazety Wyborczej" z "czarną księgą trzech lat rządów PiS" i plakatem z napisem "Konstytucja"
Ruszyła loteria promująca prenumeratę teczkową „Gazety Wyborczej” (Agora). Akcja potrwa do 24 lutego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc