Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Coca-Cola: Podziel się radością

1111 0 0 00:01:10.9

Opublikowany: 06-05-2013

Pod hasłem „Podziel się radością“ rozpoczyna się kampania marketingowa marki Coca-Cola. Po raz pierwszy w historii The Coca-Cola Company kultowe logo zostanie na cztery miesiące wzbogacone... popularnymi imionami i pseudonimami, m.in. Kasia, Marek, Tomek, Mistrz, Skarb czy Misio. Każdy znajdzie coś dla siebie i bliskiej osoby, a wszystko zgodnie z filozofią marki, aby dzielić się radością i optymizmem oraz zbliżać do siebie ludzi.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc