City rulez ponownie reklamuje odzież Cropp
Opublikowany: 24-02-2013
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „City rulez” promującej odzież Cropp (LPP). Przy akcji pracowały firmy Shootme i Engine, fotograf Łukasz Ziętek i reżyser Kuba Łubniewski
Opublikowany: 24-02-2013
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „City rulez” promującej odzież Cropp (LPP). Przy akcji pracowały firmy Shootme i Engine, fotograf Łukasz Ziętek i reżyser Kuba Łubniewski
Startuje kampania promująca jesienno-zimową kolekcję odzieży Cropp (produkowanej przez LPP).
Do końca tego roku LPP zleci polskim szwalniom i zakładom uszycie 5 mln sztuk odzieży pod marką Mohito, a w 2018 roku ta wielkość ma się podwoić. W tym samym czasie dwukrotnie wzrośnie też produkcja ubrań z metką Reserved, które zostaną uszyte w Polsce. Na zlecenie gdańskiej spółki szyje obecnie 50 krajowych zakładów. LPP zwiększa produkcję na polskim rynku, żeby usprawnić logistykę. Plusem jest też wysoka jakość produkowanych w Polsce ubrań.
Sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych 50 style (należąca do Marketing Investment Group) zaczęła kampanię, w której reklamuje artykuły szkolne. Akcję dział marketingu MIG przygotował wspólnie z firmami Panopticon i SoundProve.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc