Citibank Handlowy chce być bankiem małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie zabiegał także o zamożniejszych klientów z dużych i średnich miast. Dzięki ubiegłorocznej restrukturyzacji władze spółki są przygotowane na ciężki rok i liczą, że zyski w tym roku będą podobne do tych z 2012 roku.
Agencja MAB przygotowała kampanię dla marki BMW pt.: „Sięgaj po nieznane”, promującą nowy model BMW X1. Działania wspierają także komunikację BMW Comfort Lease, oferty leasingowej po raz pierwszy skierowanej również do klientów indywidualnych. MAB odpowiada za adaptację i produkcję spotu TV oraz radio a także za przygotowanie materiałów prasowych, online i OOH. Kampania potrwa do 22 marca.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc