Ciastka belVita reklamowane „dla mistrzów poranka”
Opublikowany: 19-02-2015
W internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa ciastek belVita (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcja - przygotowana przez firmy VML Poland, Carat Polska i Raczkiewicz Chenczke Consultants - przebiega pod hasłem „Dla mistrzów poranka”.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną (wideo)
-
Dwie kolejne edycje „Hotelu Paradise” w TVN7, startują castingi (wideo)
-
„Policjantki i policjanci 18” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
„Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 14” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” wiosną lub jesienią w TVN, startują castingi (wideo)