W kinach, internecie i na outdoorze zaczęła się kampania reklamująca smartfon Lenovo Moto X Force. Akcję wspólnie z producentem przygotowały firmy Value Media i New Age Media.
Microsoft prowadzi w Polsce kampanię reklamującą smartfon Lumia 640. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann London, Carat, iProspect Polska i Isobar Polska.
Multiscreening to trend, który na dobre zadomowił się na polskim rynku. Polacy coraz częściej jednocześnie korzystają z kilku ekranów, czyli dzielą swoją uwagę pomiędzy telewizor, laptop, smartfon i tablet. To szansa dla reklamodawców na podkreślenie swojego komunikatu w dodatkowym medium.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc