Chce się Ż - nowa kampania marki Żywiec
Opublikowany: 23-12-2015
O polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś nowego opowiada nowa kampania Żywca pt. „Chce się Ż”. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który od 24 grudnia emitowany jest we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Nowy codzienny „Bitwa o gości” od 1 października w TVN, emisja w niedzielnym access prime-time (wideo)
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)