Cenne chwile życia chorujących na nowotwory w kampanii Fundacji Alivia
Opublikowany: 01-03-2015
Rozpoczęła się kampania promująca Fundację Onkologiczna Osób Młodych Alivia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Young & Rubicam Poland, Opus Film i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
POLECANE FILMY
-
Maciej Dowbor z programem „Nauka, co słychać?” w serwisie Geekweek.pl i Interia.pl (wideo)
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie