Byk chwycony z rogi reklamuje kredyt w BGŻ BNP Paribas
Opublikowany: 14-11-2017
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową kredytu gotówkowego „Postanowione i spełnione” ilustrującą powiedzenie o chwyceniu byka za rogi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media, DDB & Tribal i Sales@More.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Nowy codzienny „Bitwa o gości” od 1 października w TVN, emisja w niedzielnym access prime-time (wideo)
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)