Budweiser: To je pivo, České pivo
Opublikowany: 13-07-2009
Pod hasłem "To je pivo, České pivo" ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Budweiser. Akcja obejmująca telewizję i BTL podkreśla pochodzenie tej marki.
Opublikowany: 13-07-2009
Pod hasłem "To je pivo, České pivo" ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Budweiser. Akcja obejmująca telewizję i BTL podkreśla pochodzenie tej marki.
spot z Drevnym Kocurem reklamujący piwo Budweiser
Pod hasłem "České Pivo, Česká Cena" startuje telewizyjna kampania reklamowa piwa Budweiser. Akcja w żartobliwy sposób podkreśla kraj pochodzenia tej marki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc