Brodacz w spocie ZaadoptujFaceta.pl
Opublikowany: 17-01-2017
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu randkowego ZaadoptujFaceta.pl. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.
Opublikowany: 17-01-2017
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu randkowego ZaadoptujFaceta.pl. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu randkowego ZaadoptujFaceta.pl. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.
Pomimo zmniejszenia o miliard złotych rządowej dotacji dla PKP PLK, program inwestycyjny prowadzony na polskich torach jest niezagrożony. Spółka zamierza pozyskać brakujące środki z emisji obligacji, których wartość może sięgnąć 1,5 mld zł. Emisja ma nastąpić jeszcze w tym roku, a obligacje obejmą banki. Spółka zapewnia, że nie wpłynie to na wysokość stawek dostępu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc