Bouygues Telecom pomaga w kontakcie ze Świętem Mikołajem
Opublikowany: 22-12-2020
Opublikowany: 22-12-2020
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez spółkę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo). Akca, przygotowana przez firmy marketingowe BBDO Warszawa i Media Direction OMD, przebiega pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay’s”.
W nowej reklamie telewizyjnej kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas występuje Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media i DDB & Tribal.
W piątek, 6 września telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Gwiazdy Kabaretu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premierowe odcinki drugiego sezonu śledziło 833 tys. widzów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc