„Born2be. Dodaj do ulubionych" to hasło kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2be.pl, która dziś startuje w telewizji i internecie. Ma zwrócić uwagę klientów na wzbogacenie oferty o odzież i obuwie dla dorosłych i dzieci, podkreślić prostotę zakupów oraz krótki czas dostawy. Za konceptem kreatywnym spotów stoi agencja FCB Bridge2Fun.
Spot Biedronki zapowiadający kolejną promocję, w której za zakup owoców i warzyw będzie można otrzymywać symbolizujące je maskotki.
Warka Radler rozpoczyna letnią kampanię i przypomina, że wakacyjny luz w gronie przyjaciół smakuje jak naturalny mix piwa i owocowej lemoniady. 19 maja 2014 r. rusza telewizyjny spot Warki Radler.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc