Dziennikarz jest miłośnikiem mediów społecznościowych, uważa jednak, że zbyt często są one wykorzystywane do walki z oponentami lub chełpienia się bogactwem. Za bezsensowne uważa wpisy dotyczące zjedzonego śniadania czy odbytych zakupów. Zdaniem dziennikarza zbyt częstym zjawiskiem jest także korzystanie z mediów społecznościowych pod wpływem alkoholu.
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa turnieju piłkarskiegodzieci Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku z udziałem jego ambasadora - Arkadiusza Milika. Akcja przebiega pod hasłem „Najlepsi wspierają najlepszych”.
Ruszyła kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO BP. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB, Cut Cut, OS3 multimedia i Universal McCann.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc