13 Ulica rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, która obejmuje emisję nowego spotu i wsparta jest konkursem polegającym na rozwiązaniu 13 zagadek kryminalnych w ciągu 13 dni (nagrodą jest 13 tys. euro). Kanał przygotował również specjalną ofertę programową.
W Ipla zadebiutował nowy program „Sit down. Rozmowy o stand-upie”. Jest to cykl, który powstał z myślą o serwisie VOD Cyfrowego Polsatu.
5 września zaczęła się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa samochodu Mitsubishi ASX. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc