W telewizji ruszyła kampania sponsoringowa promująca nowe lodówki marki Amica. Jej podstawowym celem jest przekazanie informacji o tym, że w ofercie pojawił się nowy produkt. W krótkim billboardzie sponsorskim pojawia się informacja o wyjątkowej efektywności energetycznej urządzenia, która pozwala zaoszczędzić aż do 40% energii elektrycznej w stosunku do klasy A.
Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Policzmy się” zwracającej uwagę na cierpiących na chorobę nowotworową. W akcji biorą udział m.in. Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Mariusz Czerkawski Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Przemysław Saleta.
Starania Krakowa o organizację zimowych igrzysk w 2022 roku zaowocują wieloma korzyściami, takimi jak promocja polskiej turystyki, rozwój infrastruktury sportowej, a co za tym idzie również zimowych dyscyplin sportu – uważa Apoloniusz Tajner, prezes Polskiego Związku Narciarskiego. Jego zdaniem, oprócz wielkich imprez trzeba się też skupić na propagowaniu sportu wśród młodych. To też oznacza inwestycje w infrastrukturę. Brakuje na przykład małych skoczni narciarskich dla początkujących sportowców.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc