Bioluteina - Zadbaj, żeby przyszłość była wyraźna
Opublikowany: 10-04-2014
Spot pod hasłem "Zadbaj, żeby przyszłość była wyraźna" reklamujący Bioluteinę
Opublikowany: 10-04-2014
Spot pod hasłem "Zadbaj, żeby przyszłość była wyraźna" reklamujący Bioluteinę
Patrizia Aryton, polska marka modowa z Kaszub, rozpoczęła kampanię reklamową promującą kolekcję na sezon wiosna-lato 2020. W duchu hasła „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” autorzy kampanii poszukiwanie piękna rozpoczynają od wnętrza wierząc, że najpiękniejsza kobieta, to kobieta żyjąca według swoich zasad.
spot reklamujący UPC Biznes, biznesową ofertę UPC Polska
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zmienia strategię przyznawania wsparcia z UE. Zgodnie z zaleceniami resortu środowiska do 2016 roku ma udzielać zaledwie 35 proc. dotacji, reszta pieniędzy będzie dostępna w postaci pożyczek. Za to uproszczeniu mają ulec procedury, dzięki czemu pieniądze z NFOŚiGW będą dostępne szybciej i prościej. Przyczyni się do tego m.in. możliwość składania wniosków w wersji elektronicznej, która pojawi się prawdopodobnie pod koniec I kwartału.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc