Rusza polska odsłona międzynarodowej kampanii Orange pod hasłem „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Akcja ma zmienić wizerunek sieci na bliższy potrzebom klientów oraz uatrakcyjnić ją dla młodszej grupy użytkowników.
Banki na świecie są w trakcie zmian swoich strategii dotyczących finansowania projektów energetycznych. Ze względu na wysoką emisyjność CO2 nie chcą już finansować tych inwestycji, które do produkcji energii wykorzystują węgiel kamienny, brunatny oraz ropę. Nowa strategia instytucji finansowych wpisuje się w aktualne kierunki polityki klimatycznej. Ostatnio dołączył do nich Europejski Bank Inwestycyjny (EBI), który opublikował nowe kryteria udzielania pożyczek na projekty energetyczne.
Orange Polska zaczyna nowy cykl reklam, w których będą występować mieszkańcy i właściciel budynku, odgrywani przez znanych aktorów, m.in. Magdalenę Popławską, Olgę Bołądź, Piotra Głowackiego i Tomasza Schuchardta. Akcję razem z operatorem przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Film Produkcja, Platige Image, Chimney i Initiative Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc