Eurosport rozpoczął kampanię „Make it Yours”, przygotowującą widzów i kibiców do Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018. Jej hymnem jest zaaranżowany na nowo przebój grupy Queen – „I Want It All”, który ma zachęcać fanów do przejęcia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcą oglądać.
W poniedziałek rusza najnowsza kampania serwisu Showmax. Bohaterem spotów jest Tomasz Oświeciński, aktor znany m.in. z filmu „Botoks”, który poleca serwis jako receptę na nudę. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun i PHD.
Spot reklamowy PGE pod hasłem „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie”
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc