Bebiko 2 - Najwięcej Mam ufa właśnie nam!
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Reżyser Michał Kwieciński opowiada o nowym serialu z czasów II wojny światowej "Czas honoru" (tytuł roboczy "Cichociemni") oraz o tym, w jaki sposób chce przyciągnąć przed telewizory młodą widownię.
spot reklamujący Deser Paula Dr. Oetkera
Bohaterem najnowszego spotu Tiger Classic jest jeż Leszek – student farmacji, skarżący się na negatywne skutki całodziennego kucia. Na szczęście z pomocą przychodzi mu Tygrys, który proponuje idealne rozwiązanie problemu studenta.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc