Bebiko 2 - Najwięcej Mam ufa właśnie nam!
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej internetu Foton oferowanego przez Netię. Akcję, której twarzą jest Tomasz Kot, przygotowały firmy firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.
Ruszyła nowa kampania z udziałem Justyny Kowalczyk reklamująca kredyt gotówkowy w Raiffeisen Polbank. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, Televisor i Starcom.
radiowy spot reklamowy serwisu Pomponik.pl
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc