Bebiko 2 - Najwięcej Mam ufa właśnie nam!
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Rozpoczynające się w lipcu negocjacje pomiędzy Waszyngtonem a Bruksela mogą doprowadzić do zniesienie barier w wymianie handlowej. To oznacza jej wzrost, a co za tym idzie – stworzenie nowych miejsc pracy i przyspieszenie wzrostu gospodarczego, zarówno w pogrążonych w kryzysie krajach UE, jak i w Stanach Zjednoczonych. Negocjacje na linii Bruksela-Waszyngton mogą też pomóc w przełamaniu impasu w trwających już od 10 lat rozmowach rundy z Doha w ramach WTO. Zdaniem byłej komisarz, a obecnie europosłanki Danuty Hübner, negocjacje mają szanse zakończyć się sukcesem ze względu na dobre polityczne nastawienie w Europie i w USA.
Rusza letnia kampania reklamowa piwa Redd’s (Kompania Piwowarska), dostępnego od niedawna w zmodyfikowanych butelkach i puszkach. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Warszawa, Orka, Lubię To, IQ Marketing, MEC i Q&A Communications.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc