W dniu rozpoczęcia wielkiego piłkarskiego święta polski oddział Mitsubishi Motors włączył się w nurt wydarzeń, którymi w ciągu najbliższych tygodni będą żyć miliony polskich kibiców. Dzięki współpracy z serwisem internetowym poświęconym piłce nożnej Gol24.pl (Polska Press Grupa), który z okazji Euro 2016 startuje ze specjalnym projektem „Francuski Łącznik”, Mitsubishi Motors odgrywa rolę partnera motoryzacyjnego tego przedsięwzięcia, zapewniając „Francuskiemu Łącznikowi” pojazd niezbędny do wykonania zadania - Mitsubishi Outlander.
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego modelu samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom.
15 października rozpoczęła się kampania nowego Mitsubishi Outlandera.
W komunikacji położono nacisk na przestronność, japońską niezawodność oraz ekskluzywne wnętrze i nowoczesną linię nadwozia. Najwyższa jakość wyposażenia, innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne to cechy wyróżniające nowy model Outlandera.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc