Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Trwa kampania reklamująca sery twarogowe Almette (produkowane przez Hochland Polska), które pojawiły się w sprzedaży w odświeżonych opakowaniach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grasp Group, ZenithOptimedia Group, AdComms Media i Marketing Group.
Nowa reklama sklepów Żabka z cyklu pokazującego zabawne sytuacje ze sprzedawcami i klientami.
Ruszy na początku przyszłego roku, ma ożywić rynek nieruchomości, a już budzi kontrowersje. Program rządowych dopłat „Mieszkanie dla młodych” od „Rodziny na swoim” różni się głównie tym, że będzie skierowany tylko na rynek pierwotny. A to może zaburzyć rynek i sprowokować manipulacje cenami.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc