Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kaw i deserów Caffetteria Mokate (produkowanych przez firmę Mokate) oparta na sponsorowaniu wybranych programów. Akcję przygotowały agencja Gong i dom mediowy Value Media.
Sieć telekomunikacyjna T-Mobile promuje się jako główny sponsor koncertu DJ Avicii lipca na Stadionie Energa Gdańsk. Kampanię reklamową przygotowały firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa.
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej piwa Desperados (Grupa Żywiec) utrzymanej w konwencji imprezowej. Akcję, pod hasłem „Rebel Street”, przygotowały i realizują firmy Dufresne Corrigan Scarlett, Polymus, Roots PR, Good, MediaVest i Cream.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc