Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała kampanię telewizyjną promującą działania sponsoringowe Fortuny Zakładów Bukmacherskich. W ramach projektu zaplanowano emisję 4 spotów.
"Bądźmy razem jesienią" Drogi wolności - spot wizerunkowy TVP na jesień 2018
W ciągu 5 lat Orlen na bazie obecnych kiosków i saloników prasowych Ruchu zamierza uruchomić 900 punktów handlowych Orlen w Ruchu. Firma w czwartym kwartale br. planuje uruchomić usługę Orlen w Paczce, na koniec roku chce mieć 500 automatów paczkowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc