Aviko - Super Crunch
Opublikowany: 12-10-2016
Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek AVIKO. Działania w mediach zaplanowało FIVE MEDIA. Za kreację po raz kolejny odpowiadała agencja GPD.
Opublikowany: 12-10-2016
Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek AVIKO. Działania w mediach zaplanowało FIVE MEDIA. Za kreację po raz kolejny odpowiadała agencja GPD.
spot z Kubą Wojewódzkim reklamujący zasięg sieci Play
Rozpoczętą właśnie kampanię marki DayUp firma Arteta zbudowała wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają fakt, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki. Za ich realizację odpowiadają agencje Vizeum Polska i K2 Media.
Syrop Paola - najsłodsze chwile, czyli zimowa kampania marki 12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska).
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc