Archeologia - reklama Radomia w Discovery Channel
Opublikowany: 10-09-2013
Na antenach kanałów Discovery Channel oraz Discovery Science ruszyła niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek Radomia, oparty na technice i precyzji.
Opublikowany: 10-09-2013
Na antenach kanałów Discovery Channel oraz Discovery Science ruszyła niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek Radomia, oparty na technice i precyzji.
W sobotę, 20 lipca będzie miała miejsce 50 rocznica pierwszego lądowania człowieka - Neila Armstronga - na Księżycu. Z tej okazji kanał Discovery Channel przygotował specjalną ramówkę.
Telewizja Polska we współpracy z Discovery Networks zrealizowała film dokumentalny „Polscy ratownicy w Nepalu”, poświęcony pomocy polskich strażaków po trzęsieniu ziemi Nepalu. Zobaczą go widzowie TVP Info i Discovery Channel.
Na antenach kanałów Discovery Channel oraz Discovery Science ruszyła niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek Radomia, oparty na technice i precyzji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc