Anna Świątczak prowadzi "Punkt zwrotny" w TBN Polska
Opublikowany: 01-06-2017
Anna Świątczak prowadzi "Punkt zwrotny" w TBN Polska. Emisja w czwartki o godz. 22.15.
Opublikowany: 01-06-2017
Anna Świątczak prowadzi "Punkt zwrotny" w TBN Polska. Emisja w czwartki o godz. 22.15.
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój Smako-Łyk prowadzona pod hasłem „Po owocowej stronie”. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały firmy VML Poland i MediaCom Warszawa.
Startuje kampania reklamowa wprowadzająca na rynek paluszki, orzeszki i chipsy Beskidzkie (produkowane przez firmę Aksam). Twarzą akcji, przygotowanej przez Schulz Brand Friendly i IQ Media, jest skoczek narciarski Piotr Żyła.
Prezes Platformy "n", Maciej Sojka, przedstawia powiększoną ofertę programową, nowe funkcjonalności nBoxa oraz prognozuje moment, w którym nastąpi zwrot nakładów zainwestowanych w uruchomienie i rozwój platformy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc