Amadeusz Król o zmianach w strategii tygodnika "Wprost"
Opublikowany: 19-01-2009
Prezes AWR "Wprost" o zmianach w layoucie i tematyce tygodnika oraz o planach wydawnictwa wykraczających poza rynek prasowy.
Opublikowany: 19-01-2009
Prezes AWR "Wprost" o zmianach w layoucie i tematyce tygodnika oraz o planach wydawnictwa wykraczających poza rynek prasowy.
Wystartowała kampania reklamowa tygodnika "Wprost", w której występuje redaktor naczelny Jacek Pochłopień.
Spot pod hasłem "Pomagamy zrozumieć" reklamujący tygodnik "Wprost"
Michał M. Lisiecki, wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy”, uważa, że zmiany w polskich mediach są konieczne, żeby sprostać konkurencji ze strony zagranicznych podmiotów, które są większością na rynku mediowym w kraju. Lisiecki zapowiada, że chce budować wysokie standardy dziennikarstwa i dbać o merytoryczną debatę w Polsce. W uznaniu m.in. za odwagę i bezkompromisowość prezes PMPG Media otrzymał godło z siedziby ostatniego prezydenta II RP Ryszarda Kaczorowskiego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc