Agencja OS3 w nowej odsłonie
Opublikowany: 24-04-2018
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
Opublikowany: 24-04-2018
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
Jestem twardzielem, nigdy się nie poddaję – deklaruje Michał Witkowski. Pisarz podniósł się psychicznie nawet po aferze podczas łódzkiego Fashion Week, choć był już przekonany, że to koniec jego kariery. Twierdzi, że sam bywa niekiedy zaskoczony swoją wewnętrzną siłą.
Rynek telefonii komórkowej w Polsce dynamicznie się rozwija, głównie dzięki usłudze LTE, czyli szybkiego internetu mobilnego, oraz ofercie abonamentowej. Klienci odchodzą od usług prepaidowych, bo coraz częściej w abonamencie mogą liczyć na nielimitowane rozmowy i SMS-y. Na zmianach w trendach korzysta Play, który osiągnął już 21 proc. udziału w rynku.
Polacy coraz częściej deklarują zamiar zakupu ubezpieczenia turystycznego na wyjazdy, również narciarskie. I choć świadomość, że polisa się przydaje, wzrasta, wciąż przy jej wyborze narciarze kierują się głównie ceną. Eksperci podkreślają, że przede wszystkim warto sprawdzić, czy takie ubezpieczenie pokryje koszty ewentualnej akcji ratowniczej i czy nie wyklucza wypadków przy uprawianiu sportów. Źle dobrana polisa może skończyć się boleśnie dla kieszeni turysty.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc