Agencja OS3 w nowej odsłonie
Opublikowany: 24-04-2018
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
Opublikowany: 24-04-2018
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
Polskie telekomy w zbyt dużym stopniu koncentrują się na działalności sprzedażowej – uważa prezes Netii Tomasz Szopa. Jego zdaniem firmy z branży powinny położyć większy nacisk na marketing. Zmiany zachodzące na rynku usług telekomunikacyjnych skłaniają firmy do szukania efektów synergii z innymi gałęziami gospodarki, m.in. bankowością czy energetyką. Ta, która zrobi to najefektywniej, zostanie rynkowym liderem.
spot z Tomaszem Kotem reklamujący wprowadzenie tvn playera do oferty Netii
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket (należącej do grupy kapitałowej Redan). W ramach akcji, prowadzonej pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku”, ubrania prezentowane w spocie zostaną w sklepach oznaczone metkami „Produkt z TV”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc