Agencja OS3 w nowej odsłonie
Opublikowany: 24-04-2018
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
Opublikowany: 24-04-2018
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
Wystartowała wspólna kampania reklamowa słodyczy marek Goplana i Solidarność (produkowanych przez Grupę Colian). Akcję, prowadzoną na razie w telewizji, przygotowały agencja PZL i dom mediowy Universal McCann.
Zaczęła się kampania promująca Bank Pekao SA jako partnera tegorocznego Przystanku Woodstock. W akcji bierze udział Jerzy Owsiak.
Ruszyła kampania reklamowa oferty wyprzedażowej Orange w taryfach Neostrada i FunPack HD. Reklamy, w których występują Serce i Rozum, przygotowały agencje Publicis i Lemon Sky oraz dom mediowy MEC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc