Adidas Window Shopping
Opublikowany: 22-06-2013
Agencja: TBWA/Helsinki
Klient: Adidas
Produkt: Adidas Neo
Opublikowany: 22-06-2013
Agencja: TBWA/Helsinki
Klient: Adidas
Produkt: Adidas Neo
Film z podsumowaniem kampanii adidas, w ramach której marka wypuściła mobilną aplikację z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości
Adidas zaczyna serię spotów pod hasłem „I’m Here to Create”, której bohaterkami są sportsmenki i kobiety znane z innych dziedzin życia. Kampania jest prowadzona przede wszystkim w internecie.
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc