Acer Aspire S5 - reklama z Marcinem Dolega
Opublikowany: 19-07-2012
spot zapowiadający pojedynek Marcina Dołęgi z ultrabookiem Acer Aspire S5
Opublikowany: 19-07-2012
spot zapowiadający pojedynek Marcina Dołęgi z ultrabookiem Acer Aspire S5
Orlen zaczął drugą odsłonę sportowej kampanii wizerunkowej, dotyczącą udziału polskich sportowców w igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, Just i MullenLowe MediaHub.
Koncern Procter & Gamble zaczął polską odsłonę globalnej kampanii „Like a Girl” związaną z tegorocznymi igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro. Bohaterką akcji, promującej markę Always, jest biegaczka Karolina Kołeczek.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc