Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

5,8 mln widzów „M jak miłość”. Wzrost wpływów reklamowych z reklam (zwiastun)

201 0 0 00:00:40.9

Opublikowany: 31-05-2018

Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,77 mln osób. Produkcja zanotowała mały spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale wzrosły jej wpływy reklamowe. TVP2 w czasie emisji serialu miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc