10 mniej ratuje życie. Zwolnij! - spot z kampanii
Opublikowany: 10-11-2013
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zaczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej „Zwolnij!”. Spoty na jej potrzeby przygotowała agencja Mojotribe.
Opublikowany: 10-11-2013
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zaczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej „Zwolnij!”. Spoty na jej potrzeby przygotowała agencja Mojotribe.
Spot z kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pod hasłem "Żyj i pozwól żyć innym. Udzielaj pierwszeństwa przejazdu"
Ruszyła kampania społeczna dotycząca działań edukacyjnych na rzecz niechronionych uczestników ruchu drogowego. Organizatorami są Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa oraz Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem kampanii jest wzrost świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego zachowania się na drodze, który przyczyni się do spadku liczby wypadków drogowych, a w konsekwencji – liczby ofiar śmiertelnych.
Ruszyła kampania społeczna dotycząca działań edukacyjnych na rzecz niechronionych uczestników ruchu drogowego. Organizatorami są Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa oraz Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem kampanii jest wzrost świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego zachowania się na drodze, który przyczyni się do spadku liczby wypadków drogowych, a w konsekwencji – liczby ofiar śmiertelnych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc