Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia
Opublikowany: 21-02-2015
Grupa Generali Polska zaczęła nową kampanię reklamową. Jej hasło przewodnie brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.
Opublikowany: 21-02-2015
Grupa Generali Polska zaczęła nową kampanię reklamową. Jej hasło przewodnie brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.
Spot na Boże Narodzenie reklamujący firmę Concordia Ubezpieczenia. Kampanię jest prowadzona pod hasłem "Są rzeczy cenne i bezcenne"
W telewizji i w internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Compensa. Bohaterem reklam, które dla ubezpieczyciela przygotowała agencja S4 jest rysunkowy AL.
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska z przymrużeniem oka pokazująca ludzi jako młodych bogów. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Papaya Films i SMG Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie dodał komentarza.