Zombie w przerażającej reklamie opon
Opublikowany: 04-12-2013
Reklama japońskiego producenta opon Autoway, która trafiła właśnie do emisji, okrzyknięto w internecie najbardziej przerażającym spotem w historii.
Opublikowany: 04-12-2013
Reklama japońskiego producenta opon Autoway, która trafiła właśnie do emisji, okrzyknięto w internecie najbardziej przerażającym spotem w historii.
MTV Polska rozpoczęła kampanię społeczną „#mypolishdream” skierowaną do młodych ludzi wchodzących w dorosłość. Jedną z twarzy akcji - oprócz Radzimira „Jimka” Dębskiego, Łozo, , Maffasion i Local Heroes - jest Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji Lubię To.
Spot nowej odsłony „Gazety Polskiej” z udziałem dziennikarzy tego tygodnika
spot reklamujący Pocztowe Konto Firmowe w Banku Pocztowym
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc