Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni
Opublikowany: 23-06-2014
W trakcie trwających obecnie piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii wystartowała kampania reklamowa Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Działania promujące największy Turniej piłkarski dla dzieci w Europie, którego od 8 lat głównym sponsorem jest Tymbark prowadzone są pod hasłem: „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni”. Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz Internet.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Nowy codzienny „Bitwa o gości” od 1 października w TVN, emisja w niedzielnym access prime-time (wideo)
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)