Nowa kampania reklamująca serki Danio (produkowane przez Danone Polska) pokazuje policyjny pościg za Małym Głodem, brand hero tej marki. Kampanię przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam Poland, VML Poland i MediaCom Warszawa.
Około 160 osób znajdzie zatrudnienie w związku z rozwojem sprzedaży z wykorzystaniem internetu sieci sklepów Tesco. Nowych pracowników – przede wszystkim dostawców – Tesco szuka między innymi w Warszawie, gdzie sprzedaż online rośnie najszybciej w Polsce. Sieć planuje też wzrost zatrudnienia w tradycyjnych sklepach i otwieranie nowych placówek.
Suzuki Motor Poland zaczęło kampanię wyprzedażową modelu Suzuki SX4 S-Cross nawiązującą do tego, że firma jest partnerem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc