Ruszyła kampania reklamowa sieci salonów meblarskich Agata (dawniej Agata Meble) z nową identyfikacją wizualną. Akcja, przygotowana przez firmy Opus B i Vizeum Polska, wspiera promocję „40 rat 0%, 2 raty gratis”.
Branża budowlana wciąż w kryzysie. W lipcu w tym sektorze ogłoszono najwięcej upadłości – 33 przypadki, czyli jedną trzecią wszystkich upadłości. Problemy branży budowlanej pociągają za sobą bankructwa firm produkcyjnych i hurtowni. Upadać zaczęły także firmy przewozowe. W lipcu zbankrutowało w sumie 98 firm – najwięcej od 10 lat.
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa 84-calowego telewizora LG Ultra High Definition. Akcję przygotowały agencje HS Ad i Grey Group oraz dom mediowy Mindshare.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc