Zielona koperta reklamuje Grupę Kruk
Opublikowany: 28-02-2014
Ruszyła kampania reklamowa Grupy Kruk, zachęcająca zadłużone do kontaktu z tą firmą. Akcja obejmuje telewizję, prasę i internet.
TAGI
Opublikowany: 28-02-2014
Ruszyła kampania reklamowa Grupy Kruk, zachęcająca zadłużone do kontaktu z tą firmą. Akcja obejmuje telewizję, prasę i internet.
Po raz pierwszy, w prywatnym mieszkaniu w Sopocie, Agata Młynarska rozmawia z Premierem i jego żoną o ich życiu, małżeństwie i dzieciach. Małgorzata i Donald Tuskowie szczerze wyznają jaką cenę ich rodzina zapłaciła za sukcesy w polityce pana premiera. Wyjaśniają, dlaczego potrafili wybaczyć sobie zdradę i opowiadają, co będą robić na emeryturze. Wspominają również czasy młodości, kiedy nie mieli na nic pieniędzy, ale zdecydowali się być razem i wziąć ślub. Agata Młynarska pyta też o to, czy władza i sukces mają przyjaciół oraz jak często sąsiedzi pytają premiera : jak żyć? Podczas rozmowy padły też bardzo osobiste pytania o namiętność i seks w małżeństwie z 35 letnim stażem oraz czy premier jest samcem Alfa i w co ubrana była żona, kiedy szła do ślubu.
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła pierwszą kampanię promującą usługę streamingu muzycznego Tidal. W reklamach występuje piosenkarka Margaret, która wcześniej promowała już inne oferty Play.
Spot wspierający start kanału TNT
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc