Zielona koperta reklamuje Grupę Kruk
Opublikowany: 28-02-2014
Ruszyła kampania reklamowa Grupy Kruk, zachęcająca zadłużone do kontaktu z tą firmą. Akcja obejmuje telewizję, prasę i internet.
TAGI
Opublikowany: 28-02-2014
Ruszyła kampania reklamowa Grupy Kruk, zachęcająca zadłużone do kontaktu z tą firmą. Akcja obejmuje telewizję, prasę i internet.
Na całym świecie rośnie popularność technologii, które umożliwiają pracę zdalną. To oznacza, że pracodawcy mogą sięgać na różne rynki, nawet najbardziej oddalone od ich siedziby, by pozyskać najlepszych pracowników. Zatrzymanie talentów w firmie stanowi nie lada wyzwanie. Umowa o pracę, przyzwoita pensja i dodatkowe benefity mogą nie wystarczyć. Ważne jest m.in. nowoczesne środowisko pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego i technologicznego.
Marka Łowicz posiada w swoim portfolio szeroką ofertę produktów dżemowych – nie tylko różnego rodzaju dżemy, ale także powidła i konfitury w wielu owocowych smakach do wyboru. Każdy z nich jest inny, ale wszystkie są pyszne. Właśnie startuje nowa kampania marki, która podkreśla ich różnorodność.
Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc został ambasadorem reklamowym marki klocków hamulcowych Breck. Działania marketingowe z jego udziałem, prowadzone pod hasłem „Są dobrzy w te klocki”, przygotowały firmy GTO Group, Alert Media Communications i Easymedia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc