Ziaja w telewizji
Opublikowany: 04-10-2012
Celem kampanii jest zapoznanie z produktami marki Ziaja oraz wskazanie
korzyści wynikających z ich stosowania.
Opublikowany: 04-10-2012
Celem kampanii jest zapoznanie z produktami marki Ziaja oraz wskazanie
korzyści wynikających z ich stosowania.
Celem kampanii jest zapoznanie z produktami marki Ziaja oraz wskazanie
korzyści wynikających z ich stosowania.
Scenariusz rządu, który zakłada 2-procentowy wzrost gospodarczy w tym roku, jest możliwy do realizacji – twierdzi główny doradca ekonomiczny PwC, profesor Witold Orłowski. Jeszcze kilka miesięcy temu wierzyli w to tylko najwięksi optymiści. Według ekonomisty, Polska gospodarka najgorsze ma już za sobą, ale na odczuwalne efekty poprawy Polacy będą musieli jeszcze zaczekać.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc