Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Zajrzeć w kosmos w BBC Knowledge

598 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 04-03-2013

BBC Knowledge pokaże program Zajrzeć w kosmos zrealizowany specjalnie na zlecenie BBC Worldwide Channels. Powstał on na bazie dorocznego wydarzenia telewizyjnego prezentowanego w Wielkiej Brytanii na antenie BBC Two – programu Stargazing Live. Dzięki niemu widzowie mogą podziwiać nocne niebo, nie ruszając się sprzed telewizorów.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

To z Piątnicy, to naturalne - reklama jogurtu Piątuś
2641 7 2 00:00:30.0

To z Piątnicy, to naturalne - reklama jogurtu Piątuś

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa jogurtów dla dzieci Piątuś (produkowanych przez jogurtów dla dzieci Piątuś). Akcję, prowadzoną pod hasłem „To z Piątnicy, to naturalne”, przygotowały Walk Creative i Starcom.

Marek Belka odchodzi z NBP
643 00:02:54.6

Marek Belka odchodzi z NBP

Zakończyła się sześcioletnia kadencja prezesa NBP prof. Marka Belki. Przypadła ona już po najostrzejszej fazie kryzysu finansowego, ale natrafiała również na wyzwania związane ze spowolnieniem wzrostu gospodarczego, słabością czy zmiennością złotego, zbyt wysoką inflacją czy wreszcie deflacją. Zdaniem Jakuba Borowskiego z Crédit Agricole zaletą odchodzącego prezesa była jego neutralność ideologiczna i umiejętność przeprowadzania udanych interwencji walutowych. Na niekorzyść przemawia zaś pogorszenie komunikacji Rady Polityki Pieniężnej z rynkiem.

Rośnie liczba nielegalnych odpadów
365 00:02:23.1

Rośnie liczba nielegalnych odpadów

W przetargach na odbiór śmieci w gminach wygrywają firmy, które oferują zbyt niskie ceny – twierdzą eksperci Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową. To zaś wiąże się z ryzykiem, że firmy nie zagwarantują właściwego sposobu zagospodarowania odpadów. – Z cenami poniżej 400 zł za tonę niewiele można zrobić z tymi odpadami. Część z nich może być nielegalnie składowana – ostrzega Monika Byśkiniewicz, współwłaścicielka firmy Byś, zajmującej się wywozem i recyklingiem śmieci.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc