Youtuberzy promują „Wyzwanie smaku” Pepsi
Opublikowany: 31-07-2018
W nowej reklamie akcji „Wyzwanie smaku” napoju Pepsi występują autorzy kanałów youtube’owych GlamPaula, Damian Kordas, 5 sposobów na, Dharni i Mandzio. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, K2, Media Direction OMD, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)