"X-kom prezentuje" - Marcin Kin
Opublikowany: 22-01-2018
W ramach nowej kampanii sieci sklepów z elektroniką x-kom artyści opowiadają o tym, jak odnaleźć w życiu pasję i jak jej realizację wspomaga technologia.
Opublikowany: 22-01-2018
W ramach nowej kampanii sieci sklepów z elektroniką x-kom artyści opowiadają o tym, jak odnaleźć w życiu pasję i jak jej realizację wspomaga technologia.
Rynek pożyczek online rozwija się w Polsce w bardzo szybkim tempie. Najczęściej przez internet pożyczają ludzie młodzi w wieku 20-30 lat, pracujący lub prowadzący firmy. Wbrew stereotypom nie są to klienci z problemami finansowymi.
Plus dla Firm - Moda na biznes
Reklama oparta na stylistyce filmowych trailerów, nawiązujących charakterem do promowanych produktów marki Piątnica.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc